norrafridensborg.blogg.se

Anna Björkmans liv och leverne

JAG VANN!

Kategori: Allmänt

Det förkommer ju alltid en massa tävlingar på facebook. Dela, gilla, motivera, tagga vänner och så vidare. Jag delar hej vilt, men vinner aldrig. Jag vinner inte heller på lotteri, utlottningar, tipset, lotto, eller postkodmiljonären. Kort sagt jag vinner aldrig. Inte ens när det är vinst varje gång. Ett tag tänkte jag att sannolikheten att vinna borde vara större om man deltog i fler utlottningar, så jag delade som en galning. Varje tävling deltog jag minst tio gånger. Liksom för att tvinga in bollen i mål. Men nej. Ingen vist.
Tills igår! Då plingade det till i telefonen och jag vann! Jag vann en tävling som Stockås Torvströ hade tilldsammans med UF företaget Warm Bucket som drivs an Wilma Martinsson. Det är en ursmart grej som är en slags isolerning du sätter runt vattenhinken eller vattentunnan i stallet eller i hagen. Enkel men genialisk! Man skulle motivera varför man skulle vinna den där supersmarta lösningen. Tävlingen kom upp en dag då jag var så himla trött på att släpa vatten, allt krånglade, jag hade ont som busen i handlederna och tyckte att livet sög. Det var lätt att motivera varför just jag borde få ha något som förenklade min vardag en smula. Det var tydligen flre som tyckte synd om mig!
Och jag vann! Jag är så himla glad!! Återkommer med recention av warm bucket!
 
Här kan man läsa mer om uppfinningen och hur man beställer!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: